Esittelyssä Sari

Olen 45-vuotias turkulainen kahden aikuisuuden kynnyksellä olevan pojan äiti. Perheeseemme kuuluu myös mieheni ja kolme kissaneitiä.

Pääasiassa aikani kuluu korttien tekemiseen. Ensimmäiset kortit tein vanhemman poikani ristiäisiin melkein 18 vuotta sitten. Sen jälkeen olen tehnyt kaikki tarvitsemani kortit itse. Myös ystäville on kortteja riittänyt. Jonkin verran olen myös skräpännyt. Tällä hetkellä, opintojen ollessa loppusuoralla, olen tallentanut valokuvia Project Lifen tyyliin. Se on helppoa ja nopeampaa kuin perinteinen skräppääminen.

Korteissa mieluisimmat tekniikat ovat leimasinkuvien värittäminen Copiceilla ja varsinkin viimeaikoina olen ihastunut paperikukkasten tekemiseen. Toki käytän myös kohokuviointia niin pulvereilla kuin kohokuviointikansioiden avulla. Mahdollisuuksien mukaan kokeilen mielelläni uusia tekniikoita.

Paperillan blogissa osallistun korttitiimin haasteisiin. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen mukana Paperillan korttihaasteissa. Mukava tutustua kaikkiin Paperillan taitajiin. Jännityksellä odottelen myös tulevia haasteita. Odotan myös teidän lukijoiden tekemiä kortteja. Kaikki mukaan innolla :-)

Tässä muutamia tekemiäni kortteja...







Töitäni päivittelen niin blogiini kuin facesivulleni.

Olen aivan hiljakkoin avannut verkkokaupan, jossa tällä hetkellä on myynnissä tuotteita Heartfelt Creationisilta ja Hot off the Pressiltä. Hiljalleen tulen lisäämään tuotteita. Myös kortteja olen laittelemassa myyntiin.Verkkokaupan löydät täältä.


Tervetuloa mukaan Paperillan haasteisiin ja kyläilemään facebook-ryhmääni, blogiini ja verkkokauppaani.

Aurinkoiset terveiset,
Sari

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!