Esittelyssä Susanna

Moi!

Olen Susanna Sirviö, Kainuusta.

Olen yhden miehen vaimo, kahden 10v. äiti ja kahden musta-hopean emäntä ja hyvin intohimoinen askartelija, lähinnä korttiaskartelija. Kuvassa olen askartelupöytäni ääressä, eli tällaiset on minun "takanäkymät" ;)

Ihanaa, ja samalla olen otettu tästä kunniasta, päästä bloggaamaan Paperillaan monipuolisten tekijöiden joukkoon!

Kuvailisin tyyliäni yksinkertaisesti blingbling. Tällä tarkoitan, että teen korttini hyvin simppeleiksi sekä kimaltaviksi. Hää- ja jouluhulluna innostun kovasti kaikesta näihin liittyvästä, joten minun sesonkini on aina ;) mutta toki askartelen kaikenmoisia muullaisiakin kortteja.

Tässä esimerkkejä tyylistäni

ekassa kortissa kiilto meni suoraan lamppuihin, glossyn muodossa.
Tässä pari on päällystetty kimalteisella kohojauheella.

Tässä kortissa kimalteen saivat pintaansa kukkaset...
Kun taas tämän kortin väritys toi tietynlaisen kiilteen pintaan, ei tarvinnut erikseen lisätä mitään kimaltavaa... muuta kuin kimaltava lanka ;)


Blogissani, täällä, esittelen korttejani ja niiden tekniikoita/materiaaleja/aineksia,
tervetuloa tutustumaan töihini.

Minut löytää myös facebookista, instagramista, twitteristä ja pinterestistä.



Korttiterkuin, Susanna

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!