Paperilla-tiimi esittäytyy: Jenni, Susanna S., Tanja ja Lena

Hei,
Tällä viikolla minulla on ilo esitellä sinulle koko Paperillan tekijätiimi. Ja millainen porukka meitä onkaan - kaikkiaan 19 monipuolista, idearikasta ja huipputaitavaa tekijää!
Tänään tutustut Jenniin, Susannaan, Tanjaan ja Lenaan:



 
Olen Jenni, blogimaailmasta tuttu Puuhis. Puuhis-nimen minulle on antanut aviomieheni, jonka hermot ovat koetuksella alituisten ja määrällistesti monien projektien takia. Puuhastelun olen aloittanut jo lapsena ja sille ei näy loppua. Oman blogini pidon aloitin 2010 ja nykyään kirjoittelen kaikkiaan viiteen eri blogiin askartelunsaralla. Blogini nimi Toivotonta Puuhastelua tulee siis ihan aiheesta. Samalla nimellä voit seurata blogiani myös Facebookissa.
Askartelun lisäksi neulon, lenkkeilen, retkeilen luonnossa ja laiminlyön taloani&pihaani. Vapaa-ajan vietteiden suhteen minulla ei ole siis ongelmia, aikaa vain voisi olla vieläkin enemmän.

Suurin intohimoni viime vuosina on ollut ehdottomasti mixed media. Mutta myös kortteja syntyy yhä vuodessa useampi sata ja skräppikansioit täyttyvät tasaisesti muistoistani. Askartelu minulle on oma haasteeni luovuuden löytämiseen ja väreillä leikkimistä. Se on myös mukavaa vastapainoa tekniselle työlleni. Askartelu tarkoittaa myös minulle hyviä ystäviä - monta kertaa viikossa tapaan askarteluystäviäni Skypessä ja ehdottomasti osallistun erilaisiin tapahtumiin ja alan kursseille. 

Terveisin Jenni




Olen Susanna, liki nelikymppinen perheenäiti. Perheeseeni kuuluu kaksi lasta ja aviomieheni, perheemme kahta nelijalkaista unohtamatta.

Olen askarrellut intohimoisesti korttien parissa usean vuoden ajan ja blogiakin päivitellyt vuoden 2009 alusta saakka. Korttiaskartelun ohessa fimoilu on vienyt sydämeni, mineilykin kiinnostaa.

Askartelu on minulle tärkeää ja koitan päivittäin touhuta jotakin sen parissa, jos ei muuta niin ajatuksissani suunnittelen uutta projektia. Askartelen yksin tai askartelukavereideni seurassa, kun taas fimoilu on lastenikin mielestä kivaa hommaa eli silloin minulla on seuraa "omasta takaa".

Minua voit seurata http://susankortit.blogspot.com -blogista löydät linkit myös youtube-kanavalleni Tervetuloa tykkäämään myös sivuistani facebookissa: Susan korttiapaja ja pinterestistä minut löytää nimellä Susa

Terkuin, Susanna




Olen Tanja, asun Kuusankoskella  ja perheeseeni kuuluu neljä poikaa ja mies. Olen tällä hetkellä omaishoitaja kolmelle  pojalleni. Harrastan kortteilua  ja  kortteja teen joka lähtöön, mutta eniten tykkään itse vintage ja leimakuvallisista korteista. Olen harrastanut kortteilua nyt nelisen vuotta ja muitakin harrastuksia löytyy: Tykkään lukea paljon, teen myös koruja ja jos vain aikaa riittää jotain muitakin askarteluja. Tötäni voi käydä katsomassa blogistani http://pikku-peikko.blogspot.fi/ ja facebookissakin on oma Pikku-Peikon askartelupaja -sivu töilleni.

Askartelu on minulle  omaa aikaa. Tällä hetkellä askartelu merkitsee rauhoittumista ja sen oman ajan varastamista muusta arjesta, enkä voi kuvitella aikaa jolloin ei olisi mitään projektia kesken - aina on jotain pientä. Tykkään askarrella yksin,  mutta on myös kiva tavata samanhenkistä porukkaa ja askarrella yhdessä. Tosin näissä tapaamisissa yleensä kaikki muut saa aikaan jotain ja miun oma aika menee kaikken muuhun kuin itse askarteluun :)

Terveisin Tanja



 
Olen Lena, kolmen nuoren aikuisen äiti Turusta.
Koko ikäni olen tehnyt jotain luovaa. Olen rakennellut huonekaluja, tehnyt valaisimia, koruja, neuleita ym. Kädentaidot ovat perintöä äidiltäni joka oli erittäin taitava käsityöihminen. Itse tehdyt tuotteet ovat huomattavasti persoonallisimpia eikä niiden tarvitse olla täydellisiä.

Saan inspiraationi oikeasti ihan mistä vaan, se voi pulpahtaa mieleen vaikka keskellä yötä tai kun näen vaikka jonkun poisheitetyn asian. Tykkään käyttää kierrätysmateriaalia töissäni. Toisten roska on toisille aarre!

Pari vuotta sitten löysin skräppäyksen ja mixed median. Olin löytänyt vihdoinkin sen minun juttuni. Menetin sydämeni näille kahdelle asialle ja olenkin näiden kahden taiteenlajin keskellä. Pääsääntöisesti teen mixed mediaa.

Taiteen tekeminen on minulle täysi irtiotto työstä. Muu maailma katoaa, kun kädet ovat maalissa ja muissa mömmöissä. Musiikki soimaan ja luovuus valloilleen!
Alla olevista linkeistä pääset paremmin tutustumaan minuun:

https://www.facebook.com/Bruksflickan
http://instagram.com/bruksflickan
http://fi.pinterest.com/LenaHolmstrom/
https://www.flickr.com/photos/101831527@N08/
http://www.bruksflickan.blogspot.fi/

Terveisin Lena


Esittelyt jatkuvat huomenna - silloin tutustut Heliin, Sannaan, Suviin ja Marikaan!

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!