Paperillan DT-esittelyt jatkuvat!

Hei,

Eilen aloitimme uuden Paperillan tiimin esittelyt. Nyt tutustutte Jenni Kurkeen, Jenni Kylmäkoskeen, Anu-Riikka Lampiseen ja Sanna-Kaisa Mäkelään:


Jenni Kurki 


Hei kaikille! Olen Jenni Kurki, 23-vuotias kotiäiti Kurikasta. Koulutukseltani olen graafinen muotoilija.

Innostuin paperiaskartelusta tämän vuoden alussa, mutta olen jo nyt siihen aivan koukussa! Suurin osa vapaa-ajastani nimittäin kuluu askartelupajan uumenissa. Tällä hetkellä olen eniten innostunut korttien tekemisestä, vaikka rakastankin ihan kaikkea askarteluun liittyvää. Jos kuvailisin tyyliäni yhdellä sanalla, olisi se romanttinen. Tykkään tehdä hempeitä, runsaita ja harmonisia kortteja. Rakastan pastellisävyjä, vanhojen kirjojen sivuja, rypistyneitä papereita ja luovaa sotkua!

Odotan tulevaa DT-kautta todella innoissani. Se varmasti vain kasvattaa askarteluintoani entisestään!
Terveisin, Jenni


Jenni Kylmäkoski


Olen Jenni Kylmäkoski, blogimaailmasta tuttu Puuhis.
Minulle askartelu on avannut aivan uuden maailman kokeilla ja nauttia käsillä tekemisestä. Rakastan kokeilla kaikkea uutta ja outoakin. Pidän vahvoista väreistä, oudoista örkeistä ja ehdottomasti erilaisista askartelijan mömmöistä (mm siis maaleista, musteista, kohopastoista ja vahoista). Intohimonani on mixed media, mutta myös skräppään ja kortteilen neulontaprojektieni lomassa.

Askartelu tarkoittaa ehdottomasti minulle myös paljon hyviä ystäviä, joiden kanssa voi viettää aikaa niin alan tapahtumissa livenä, vaihtaen ajatuksia keskustelupalstoilla ja videon välityksellä Skypessä!
Terveisin, Jenni


Anu-Riikka Lampinen


Olen Anu-Riikka Lampinen nelikymppinen kahden lapsen äiti, vaimo ja erityisopettaja.
Askartelu, kaikenlainen kortteilu ja kuvien tekeminen mixedmedian keinoin ovat minulle erittäin rakas harrastus, jolle pyrin antamaan aikaa vähän joka päivä. Tällä hetkellä eniten tulee tehtyä artjournaliin aukeamia sekä isoja että pieniä. Aiheet vaihtelevat laidasta laitaan ihmiskasvoista tatteihin ja toisinaan abstrakteihin väri-ilotteluihin.

Mottoni voisi olla ”Earth without art is just Eh!” 
Terveisin, Anu-Riikka


Sanna-Kaisa Mäkelä



Olen 27-vuotias innokas käsillätekijä Pohjanmaalta. Pidän Santun Maja -blogia, johon postailen töitäni. Minulla on jatkuvasti jotakin projektia tekeillä; joskus tuunausprojekteja, syksyn tullen olohuoneen sohvalla puikot ja lankaa, askarteluhuoneessa jatkuvat korttitalkoot... Pääasiassa kuitenkin paperiaskartelut ovat koukuttaneet jo viiden vuoden ajan. Kipinä askarteluun syttyi oikeastaan siitä, kun löysin blogimaailman vuonna 2010. Toinen toistaan upeampia askartelutöitä ihaillessa päätin myös itse tarttua toimeen. Ja sillä tiellä ollaan vieläkin!

Samoihin aikoihin laitoin myös blogini pystyyn. Ensin aloitin korttiaskartelulla, mutta skaala on laajentunut viimeisimpänä villityksenä mm. skräppäykseen. Oikeastaan nautin eniten siitä, että saan toteuttaa monipuolisesti erilaisia kädentaitoja ja ideoida uutta. Odotan jo innolla, minkälaisia projekteja tämä DT-kausi tuo tullessaan! Sormet jo syyhyävät päästä tekemään uusia projekteja!
t. Sanna-Kaisa


Tervetuloa tiimiin Jenni, Jenni, Anu-Riikka ja Sanna-Kaisa!
Kahdeksan tiimiläistä on nyt kertonut itsestään. Esittelyjen viimeinen osa on huomenna. Jääthän kuulolle!
t. Paperillan Elina

Ei kommentteja

Kiitos viestistäsi!